Reklamacje produktów

Szanowny Kliencie,

dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Przygotowaliśmy kilka ułatwiających życie porad, na wypadek gdybyś chciał zwrócić,  lub wymienić zakupiony towar. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami i skorzystanie z przygotowanych przez nas narzędzi, co pozwoli na sprawną i bezproblemową obsługę. 

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, tylko jeśli towar nie był używany i ma oryginalny wygląd. Prosimy również o wcześniejszy kontakt mailowy  przed odesłaniem produktu.

       Jeżeli otrzymałeś towar niepełnowartościowy lub jest on uszkodzony, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.Pomoże łatwo opisać usterkę i dodać zdjęcia uszkodzonego towaru. Dzięki tym informacjom sprawdzimy zasadność reklamacji i wskażemy  właściwy sposób zwrotu.

       Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni.Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu kurierem wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny reklamacji oraz roszczeniami gwarancyjnymi ze strony Kupującego. Prosimy również o wcześniejszy kontakt mailowy  przed odesłaniem produktu.

      UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. Przesyłki zwrotne należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu. Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

Adres do wysyłki zwrotów, reklamacji, odstąpienia od umowy: Diva’s Shop
  1. Kielecka 28/6
31-523, Kraków Tel. +48 733 136 046 E-mail: info@divas-shop.pl

sportspeople